Zbog problema sa preuzimanjem pjesama prebacili smo se na novu adresu sa novom, ljepšom stranicom na kojoj je jednostavnije preuzeti pjesme.

Vec je postavljeno 3000+ karaoke pjesama za download i njihov broj se svaki dan povećava.


Prednosti nove stranice :

- Atraktivniji izgled i lakše snalaženje na stranici,

- Možete preuzeti vise karaoke pjesama odjednom,

- Nema dosadnih reklama,

- Veci broj karaoke pjesama za download

- Jednostavnije preuzimanje karaoke pjesama

....

Posjetite nas klikom na sljedeci link :




Željko Samardžić (61)

Željko Samardžić - 9000 metara
Željko Samardžić - A sad adio
Željko Samardžić - Ako odeš
Željko Samardžić - Anđele moj
Željko Samardžić - Bezobrazno zelene
Željko Samardžić - Bezobrazno zelene 2
Željko Samardžić - Bože čuvaj tu ženu
Željko Samardžić - Da li si ikad
Željko Samardžić - Da me nije
Željko Samardžić - Dajte neku lošu
Željko Samardžić - Dajte neku lošu 2
Željko Samardžić - Detelina s četri lista
Željko Samardžić - Dobar dan tugo
Željko Samardžić - Grade
Željko Samardžić - Grlica
Željko Samardžić - Grlica 2
Željko Samardžić - Grlica 3
Željko Samardžić - Ime ti je sudbina
Željko Samardžić - Ime ti je sudbina 2
Željko Samardžić - Ja vas volim obe
Željko Samardžić - Ja vas volim obe 2
Željko Samardžić - Jednom kad nam dođu sede
Željko Samardžić - Jednokrevetna
Željko Samardžić - Još mogu da poludim
Željko Samardžić - Kafanska pevačica
Željko Samardžić - Kafanska pevačica 2
Željko Samardžić - Kao grad
Željko Samardžić - Lagala si
Željko Samardžić - Lovac na potezu
Željko Samardžić - Ljubavnik
Željko Samardžić - Mesec u vodi
Željko Samardžić - Milion poljubaca
Željko Samardžić - Minuti su ovi brzi
Željko Samardžić - Mirno spavaj moj sviraću
Željko Samardžić - Nemam ja toliko kofera
Željko Samardžić - Nema više ničega
Željko Samardžić - Ne trebam ti više ja
Željko Samardžić - Ne bacaj ruže
Željko Samardžić - Od kad si otišla s drugim
Željko Samardžić - Ovo malo duše
Željko Samardžić - Oprosti, izvini
Željko Samardžić - Pređi preko svega
Željko Samardžić - Prava ljubav godine ne broji
Željko Samardžić - Posle duge veze
Željko Samardžić - Pođi sama
Željko Samardžić - Sve je surovo
Željko Samardžić - Sve je moje tvoje
Željko Samardžić - Stari lav
Željko Samardžić - Slutim
Željko Samardžić - Slutim 2
Željko Samardžić - Sivo nebo
Željko Samardžić - Sipajte mi još jedan viski
Željko Samardžić - Sentimentalan čovjek
Željko Samardžić - Spopala me jedna žena
Željko Samardžić - Udala se moja crna draga
Željko Samardžić - Viski
Željko Samardžić - Zašto si me dala
Željko Samardžić - Zora kao Zorana
Željko Samardžić - Živim u blizini
Željko Samardžić - Željo moja
Željko Samardžić - Željo moja






Nema komentara:

Objavi komentar